Spel och dobbel


Både jag och Bomba är ju hängivna anhängare av mer eller mindre slaskiga saker. Vi är ivriga alkohol- och tobaksidkare och mår nästan aldrig bättre än när vi sitter på en slabbig krog, sänker ett par pilsner och är otroligt otrevliga mot varandra.

Vår dekadens stannar inte där, givetvis ägnar vi oss åt en hel del spel och dobbel!
Sedan starten på September har vi slagit vad om allt mellan LP's kalsongmodell till vem som kan snorta flest gamla fimpar dränkta i Cola Light.

Eftersom jag är way more clever än den gode pumpen så leder jag storstilat den här tävligen. Vi (jag) tänkte som en rolig grej publicera ställningen i tävlingen:





Eftersom vi inte kunde komma på något vettigt att slå vad om, som t.ex pengar, snäckskal, det sista som blir kvar i vasken när man diskat eller motsvarnade, så gäller den här tävlingen ÖL!

Den totala mängden öl vi är uppe i är 35 stora stark, eller 14 liter öl.
Som det ser ut så kommer jag kunna smörja kråset i flera veckor (min andel är den röda) om den här utvecklingen fortsätter!

Gemensamt vill vi efterlysa nya härliga utmaningar såsom "vem kan gå ner mest i vikt på en vecka" eller "vem kan vara vaken längst"! Inget förslag är för bra!

/DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0