Kamratkonsultering 1

Som ena halvan av laguppställningen på den här bloggen ser jag mig inte bara som en motsåndare eller fiende till allas vår egen Pump. Framför allt så är jag medmänniska, kamrat och till viss del även konsult. Så när jag får följande meddelande dagen efter icke nämnd klassisk festdag så kan jag inte bärga min godhet och mitt herdeskap över p's välbefinnande:

"Det värsta är inte att man tittar på Crocodile Dundee, utan att man skrattar åt den..."

Som den gode vän jag är så börjar jag inte dalta om det Sahlinska snedsteget i att benämna sig själv som man och ironisera över sitt eget elände. Jag tar mitt ansvar som kamratkonsult DD och vänder pumpens misär till någonting kreativt istället!

Så, med varm hand Mr P, tänk såhär istället!

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0