Hur ironi besvarar dumma frågor

Carl Skrev:

"Hej!
 
Här kommer organisationsplanen för KY Galan. Skicka ut den till de som står under era namn i organisationen (gäller inte coacher)!
Kontrollera också att det är korrekt mobilnr. till er själva som står angivet.
 
/Carl"

Sedan skedde denna otroligt snabba konversation över msn:

"andreas säger:

alltså, ska jag skicka vidare den där listan???

Carl säger:

hur kan du tro det?

andreas säger:

hahahaha

andreas säger:

ja ja jag löser det..."


/DD


Kommentarer
Postat av: Pumpen

Ja jag skrev ju så till dig för att jävlas, bara för att jag visste hur mycket ni hade att göra...



Du kan ju inte vända på den grejen, lågt DD, jävligt lågt!!!

2008-09-26 @ 12:43:46
Postat av: Pumpen igen

Speciellt eftersom du skickat samma mail 3ggr!!! Men det är väl så här när man greppar efter halmstrån för att vara rolig...

2008-09-26 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0